Cosplay

Page 4 of 8 «12345678»

Cosplay

jpark.jpg
12162 View(s)

Reply» Details»

« collapse » expand

I *swear*, it's funny!

Seriously, me and any one I show the picture to can’t stop laughing, that has to be the best cosplay pic ever.

heh, yeah - that guy up top really sells it.

XD! I saw that pic and just just like no way! Then I clicked and made it bigger, I swear I laughed for at least 15 minutes straight, its so Funny! Then I sent it to some of my friends and they were dieing too! Everytime I see the guy on tops face and hands I just can't control myself. You two rock.

Ha ha. No points for the costume, but 100 bonus points for acting. That's hilarious.

This is the absolute BEST "cosplay" I have ever seen! I seriously laughed for about 20 minutes straight after seeing this!

That is sooo funny. Couldn't stop laughing. Major props!

OMG
I AM SITTING IN MA Info Technology CLASS...NAD LAUGHING MY HEAD OFff....MY TEACHER GIVES ME THE EVIL EYe
NO seriously..im I am still laughin....dis is brilliant......:D


(7 reply(s), 0 image(s) collapsed)

chii.jpg
26388 View(s)

Reply» Details»

« collapse » expand

000171/chii1.jpg
26159 view(s)
found some more

000172/chii2.jpg
11947 view(s)

000173/chii3.jpg
9318 view(s)

000174/chii4.jpg
19974 view(s)

Very nice. More of this, please

000388/6.jpg
9059 view(s)
not the same girl but also nice imho

beautiful but long hai remains!! = (


CUUUUUUUUUUUUUTEEEEEEEEEEEE
KAWAIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
ARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
KRASIVOJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


(8 reply(s), 5 image(s) collapsed)

inuyasha.jpg
8191 View(s)

Reply» Details»

« collapse » expand

This is like AWESOME
If id have million dollars...id give it to ya...CUZ UR COSTUME ROCKS..u so looook like KIKYO!!!!!
U ROCK


(1 reply(s), 0 image(s) collapsed)

rei_and_asuka.jpg
3640 View(s)

Reply» Details»

« collapse » expand

rely CUTE!!!!!!!!!!!!!!!


(1 reply(s), 0 image(s) collapsed)

1111298534888.jpg
25881 View(s)

Reply» Details»

« collapse » expand

Lmao

Thread truncated: 10 most recent of 21 shown. Click Details to view entire thread.
000570/eva.jpg
2694 view(s)
found another one of the mid guy

What the Fuck is that ? My eyes are broken forever because of this shit ! Why did they life ? So many Peopel die but they life thats not fair! Please delete the shit from the world for forever

THEY ARE GAY
THEY ARE SHIT
THEY ARE NOTHING
THEY ARE THE END OF THE HUMAN RACE

can someone please delete this ugly picture, because i thinke yoshiyuki sadamoto will kill himself if he see that!

i hope i will never see somethink like that again! because something like that isn't normal! it's bad! it's ugly! it's some kind of cowshit! ohh no ... cowshit is better!

You people are acting terrible. Atleast they tried. ^_^

WTF
Delete this ugly Picture.
Its shit and nobody wants to see it.
Its destroy the eyes beause of its bad look.
IGDN

OMFG.... why is this fuciking nap pictur sill there? i can't believ! that's soooo pfuiteufel(that means: more then extrem ugly). can nobody use the killcode to delete this kind of human bullshit? it's a shame of the hole world of cosplay! please all of you do something against something linke that!

see you in hell

Rei is just the faggy kid's mom on the red head is probably his psycotic self-harming friendless cousin.

#01'/ 5#!7 ! (4|\|'7 831!3\/ 7#47 ! 533 50|\/|37#!|\|9 1!|<3 7#47. 4 \/3|^'/ \/3|^'/ \/3|^'/ 01|> 9|^4|\||>|\/|4 45 |^3! 4|\||> 4 #4(|<|=|^3553 45 45\_/|<4 ! #0p3 7#3'/ \/\/!11 90 4\/\/4'/ 0|\| 4 10|\|1'/ !514|\||> 50 7#47 |\|080|>'/ \/\/!11 533 7#3|\/| 494!|\|.


(21 reply(s), 1 image(s) collapsed)

lupin.jpg
7106 View(s)

Reply» Details»

« collapse » expand

This is so like the real life Lupin. If they'd make a hollywood movie of this character, better take this guy. The real life lupin.


(1 reply(s), 0 image(s) collapsed)

pikachu.jpg
2347 View(s)

Reply» Details»

I think that's bitchin'. Seriously.


1099557689050.jpg
4159 View(s)

Reply» Details»

« collapse » expand

000300/1099557788834.jpg
2658 view(s)

000301/1118237292022.jpg
5296 view(s)

they are just old fashioned teenager biker gang. not cosplayers ^^;

Even that last one???


(4 reply(s), 2 image(s) collapsed)

habanero.jpg
2083 View(s)

Reply» Details»


unknown.jpg
6114 View(s)

Reply» Details»

« collapse » expand

Not that it matters.

*ahem*

Nipple?


(1 reply(s), 0 image(s) collapsed)

Page 4 of 8 «12345678»

RSS 1.0